dec
14

A húsvéti szatíros sztorim már előrevetítette, hogy tesznek majd még fel pár izgalmas kérdést a helyen, ahol erre a napsugaras szép világra születtem. Az egyik szórakozóhelyen történt, hogy egy átmulatott szombat este után hajnali kettő körül összefutottam a nálam 15 évvel idősebb unokatesómmal. Az a típus, aki sose fog megnősülni, mert anyu úgyis gondoskodik róla, így neki semmi más dolga nincs, csak a munka és a szórakozás a többi öreglegény haverral. Szóval megjelent a Misi, és mindenáron itatni akart. Nekem már inkább kifele kívánkozott volna az alkohol, úgyhogy mondtam, hogy jó lesz egy ásványvíz. Ezen a ponton futott be Misi haverja.

Na, ismeritek ti egymást? Nem? Ő az unokatesóm lánya, ő meg xy. Nagyon jó gyerek ez, szerepelt a Fábry-showban is.

Igen? Miért? Mivel?

Hát hastáncol!

Mi?!?!?!?!

Erre a haver feltűrte a nem éppen kicsi hasán a pólót, és elkezdett hastáncolni a kocsma közepén. Én persze vinnyogva röhögtem. Utána hármasban beszélgettünk mindenféléről, mikor megérkezett a kérdés:

Te, és neked van barátod?

Nincs.

Barátnőd?

Az főleg nincs.

Miért, homofób vagy?

Nem, dehogyis, de a fiúkat szeretem.

Várj, mutatok neked valamit. Itt lesz a kép a telefonomban. Na várj csak.

Keres-keres-keres, majd meglett a fotó, amin egy szőke csaj volt látható, amint egy kocsi motorháztetején vonaglik szinte meztelenül.

Na, ez a lány az ismerősöm. Leszbikus, és szerintem te nagyon tetszenél neki. Fizetni is hajlandó lenne.

Nem foglalkozom prostitúcióval...

Hát, de csak az lenne, amiben te is benne vagy. Harmincezerért megéri...

Na, azóta se lettem leszbi, se kurva, de valaki postázhatná azt a harmincezret:)

A bejegyzés trackback címe:

https://mitesznekaferfiak.blog.hu/api/trackback/id/tr80822160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása