nov
30

Be kell vallanom vannak tudományágak, amelyek titkaira sose sikerült rájönnöm, főleg arra nem, miért is nevezik őket tudománynak és hogyan halad velük előrébb a világ. Hiszen ott van ez a fizika meg a biológia, igazán jól jöhet tudni miféle eről hathatnának (de nem hatnak ugye, csak az a frány gravitáció) mikor én kiugrom sok emelet magasból és milyen szerveimet kell összerakniuk a kedves segítőknek a végén. De hogy kerül ebbe a körbe az esztétika vagy az andragógia (az mi??), az irodalomtudomány, vagy az antropológia. Sok kérdésem közül az egyikre választ leltem idén nyáron, mikor egy tanfolyam okán külföldre utaztam, nyelvet tanulni, egy hónapra (muhaha). Szóval az antopóligia elvileg bizonyos embercsoportok viselkedésével foglalkozik (a kulturális antropológia, amely az emberi kultúrát vizsgálja. hogy mennyire nevezhetjük ezt emberinek majd kiderül) A történet fontos adaléka (csak mert tanulni is akarunk a történetből), hova is mentem, nos R.C. a csizma alakú ország legdélibb csücske, egy dal is szól róla: Destination R.C. Nos, bár elég könnyen találok barátokat ez a nyaralás az első két hétben elég lanyhára sikeredett, tekintve, hogy az emberekkel való kapcsolatban falakba ütköztem. Sok mindent mondhatnék, de éreztétek már ezt, hogy te jó ég én, minden beszélgetés minden percében pontokat csökken az IQ-tok?

Persze, azért könnyen alkalmazkodom az új helyzethez, elővettem hát azt az énem, amit eddig nem ismertem és soha többé látni se akarok, de végül a kivel szoktam szexelni és meztelenül napozni az új műkörmömben határmezsgyéjén sikerült kapcsolódási pontokat találnunk (semmi bajom a műkörömmel, erről azért lehet beszélni).

Nos, bevezettetést nyertem a TÁRSASÁGBA.

A TÁRSASÁG két komponensből állt: HVCS/HMCS és a hozzájuk szervesen  kapcsolódó tanulni (de mit???) érkező "intelligens" hölgyek. Most figyeljetek jól, nekem is sokáig tartott megemészteni a dolgot a TÁRSASÁGBAN, amit most nevezzünk FALKÁNAK, szabályok uralkodtak, az 1. rész ezek ismertetéséről szól:

1. A te barátnőd (akive te jársz), nekem a barátom (értsd: ugyanúgy ölelgetem és imádgatom mint te)

2. Ha én megdugom a te barátnődet valamelyik igazán jól sikerült ölelkezéses este során, akkor te elhagyod, hiszen ez egy kurva, vagy hogy hasznunk is legyen a  dologból, összejövünk és hármasban csináljuk (a kurvák mindenre hajlandóak).

3. Az én barátnőm nem lehet senkié sem (de akkor mi van az ölelgetéssel?)

4. Az én barátnőm a legjobb nő a világon (de a tiedet is megdugnám)

5. Az én barátnőm a legjobb az ágyban (de a tiedet is megdugnám, vagy csinálhatnánk négyesben is)

6. A munkám a szórakoztatás (mindenkit megdugok).

7. A barátnőm nem nézhet másra (még megdugnád vagy hármasban is dughatunk?)

8. A barátnőmet etetni kell (és minden falatnál megjegyezni, ez hány kalóriát visz a szervezetébe, az én sörhasam nem létezik, még akkor se ha nem tudok lehajolni miatta)

9. Amit nem látsz az nem fáj. (ha megcsaltalak és nem láttad, akkor az nem fáj)

10. Ha nem láttad a két szemeddel, meg se csaltalak. (csak inflagranti megcsalás létezik)

11. Ha megcsaltalak és mindenki látta, én akkor is kimagyarázzom (mit tudsz te, nem láttál semmit)

+1: a hiszti, a fent érvényes szabályok életbelépésének akadályoztatásakor (mikor te úgy viselkedsz, mint XY barátnője, aki nem hagyja, hogy a barátja mindenkit megdugjon), gyorsan rád fogom, hogy csábos pillantásokat vetettél a pincérre, barátomra, pizzásfiúra, öregapámra, akárkire, mindegy csak védekezz, könyörgj, sírj és ha én megdugtam vki mást TE kérj bocsánatot.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mitesznekaferfiak.blog.hu/api/trackback/id/tr97796585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása