nov
29

 Na, én vagyok az, akinek leginkább fogalma sincs, mit esznek a férfiak. Még soha egyetlen kapcsolatom sem érte el azt a drámai csúcspontot, hogy én férfit etetek. De már ebbe a ’kapcsolatom’ szóba is belekötnék, legyen elég annyi, hogy velem valami baj vanJ. És ezzel tiszteletteljesen le is veszem a férfiak válláról a felelősséget. A baj valószínűleg ott kezdődik, hogy a boldogságot egy fehérlovas herceg képében tudom elképzelni, de a fehér hollók úgy tűnik gyakoribb dolgok manapság. Azért próbálkozom. Például bulizni járok és ismerkedem. Ebben vérprofi vagyok. Randizásban már kevésbé. Magát a szót is gyűlölöm. Szóval van pár történetem, az egyszer biztosJ

A bejegyzés trackback címe:

https://mitesznekaferfiak.blog.hu/api/trackback/id/tr7795073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása